רכשתם מוצר באתרנו ואתם רוצים להחזיר אותו? מדיניות והחזרת מוצרים שלנו

אם קיבלתם מוצר שלא תואם את רצונכם או קיבלתם מוצר פגום (שלא נפגע עקב השימוש בו) תוכלו להחליף אותו למוצר תקין או להחזירו ולבטל את הקנייה בכמה צעדים פשוטים. כדי שנוכל לטפל בפנייתכם, שימו לב לדגשים הבאים:

1. החזרת המוצר מתאפשרת בטווח של 14 יום מיום קבלת המוצר בכפוף להוראות החוק להגנת הצרכן.

2. בכדי למנוע אי נעימות, נבקש לוודא כי המוצר לא נפגע כתוצאה משימוש וכי לא בוצע בו שימוש מסוג כלשהו (מובהר כי חיבור לחשמל, הפעלת המוצר, גז ומים ייחשב לשימוש) החזרת המוצר באריזתו המקורית,מצביעה על אי עשיית שימוש במוצר (בכפוף לבדיקה)

3. בעת החזרת המוצר אנא וודאו שהמוצר מוחזר בשלמותו עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר.

הזיכוי יתבצע לאחר בדיקת המוצר, בטווח שלא יעלה על 7 ימי עסקים מיום החזרתו אלינו. לתחילת תהליך הביטול

רוצים לשאול או להתייעץ? חייגו לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 072-28-31113

 

פרטים מלאים על התנאים לביטול עסקה:

ביטול עסקה והחזרות

1.1. המשתמש רשאי לבטל עסקה לרכישת טובין ו/או שירותים שביצע באמצעות האתר (בהתאמה “משתמש” ו-“עסקה”) אך ורק בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן. סעיף ‏7 זה מפרט בתמצית את כללי ההחזרות והביטולים, אשר כפופים לכלל הוראות חוק הגנת הצרכן. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין האמור בסעיף ‏7 זה להלן לבין הוראות חוק הגנת הצרכן, תגברנה הוראת חוק הגנת הצרכן.

1.2 אופן ביטול עסקה

1.2.1. ביטול עסקה ייעשה באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת הדרכים הבאות (“הודעת הביטול“):

(A) בדוא”ל לכתובת free0722831113@gmail.com
(B) פנייה ישירה לשירות הלקוחות של האתר במוקד הטלפוני אשר פרטיו מופיעים באתר;

1.2.2.הודעת הביטול תועבר משירות הלקוחות של האתר במקביל לספק הרלוונטי.

1.3. מועדים ותנאי ביטול עסקה – כללי
כל משתמש רשאי לבטל עסקה, מכל סיבה שהיא, במועדים ובתנאים הבאים:

1.3.1.ברכישה של טובין – מיום ביצוע העסקה ועד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הטובין, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר מביניהם).

1.3.2.ברכישה של שירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר) כמפורט להלן: בעסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) – בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת – בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

1.4.      עסקאות שלא ניתן לבטל
הוראות סעיף ‏1.2.1 לעיל והוראות סעיף ‏1.5.2 להלן לא יחולו על העסקאות הבאות:

1.4.1 עסקאות לרכישת טובין פסידים;

1.4.2. עסקאות לרכישת שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטולן חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;

1.4.3. עסקאות לרכישת מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה-1995;

1.4.4. עסקאות לרכישת טובין שבעקבותן הטובין יוצרו במיוחד בעבור המשתמש;

1.4.5. עסקאות לרכישת טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהמשתמש פתח את אריזתם המקורית.

1.5.      מועדים ותנאי ביטול עסקה – משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש

1.5.1. בסעיף ‏7.5 זה:
אדם עם מוגבלות” – כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח-1998;
אזרח ותיק” – מי שמלאו לו 65 שנים;
עולה חדש” – מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות

1.5.2. משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצועה, מיום קבלת הטובין נשוא העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין נציגי האתר למשתמש, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

1.5.4. ביקש משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לבטל עסקה, רשאים נציגי האתר לדרוש ממנו להציג לפניהם תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש. בהתאם לדרישה כאמור, המשתמש יציג לפני נציגי האתר את אחד מהמסמכים המנויים בסעיף 14ג1(ד) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, או יספק להם עותק שלו, לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית או פקסימיליה.

1.6. תוצאות ביטול עסקה

1.6.1. ביטול עקב פגם או אי התאמה

במידה וביטל משתמש עסקה לפי סעיפים ‏1.2.1 או ‏1.5 לעיל עקב פגם בטובין שרכש, או עקב אי התאמה בין הטובין (או השירות) שרכש לבין הפרטים שנמסרו לו לפי סעיפים 14א(א) ו-(ב) או 14ג(א) ו-(ב) לחוק הגנת הצרכן, או עקב אי אספקת הטובין או השירות שרכש במועד שנקבע, יחולו ההוראות להלן:

(א) החברה תחזיר למשתמש בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על-ידי המשתמש, תבטל את חיובו של המשתמש בשל העסקה ותמסור לו עותק מההודעה בדבר ביטול החיוב כאמור ולא תגבה מהמשתמש דמי ביטול כלשהם.

(ב) במידה והמשתמש קיבל את הטובין שרכש, הוא יעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסרו לו הטובין ויודיע על כך לחברה, והוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל המשתמש בעקבות ביצוע העסקה.

1.6.2. ביטול שאינו עקב פגם או אי התאמה
במידה וביטל משתמש עסקה לפי סעיפים ‏1.2.1 או ‏1.5 לעיל, שלא מהטעמים המנויים בסעיף ‏1.6.1 לעיל (פגם או אי התאמה), יחולו ההוראות להלן:

(א) החברה תחזיר למשתמש, בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על-ידי המשתמש; כשחיובו של המשתמש בשל העסקה יבוטל ויימסר לו עותק מההודעה בדבר ביטול החיוב כאמור. מהמשתמש לא ייגבו סכומי כסף כלשהם, זולת דמי ביטול (ככל שהחברה תחליט לגבות) בשיעור שלא יעלה על 8% ממחיר הטובין שרכש, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.

בסעיף זה, “דמי ביטול” – לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שלטענת החברה הוצאו על-ידה או שהיא התחייבה בהן בשל ההתקשרות בעסקה, או בשל ביטולה.

(ב) במידה והמשתמש קיבל את הטובין שרכש, עליו להחזירם לחברה במקום עסקה, והוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל המשתמש בעקבות ביצוע העסקה.

1.6.3. מבלי לגרוע מהוראות סעיפים ‏1.6.1 ו-‏1.6.2 לעיל, במידה ומשתמש ביטל עסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) כאמור בסעיפים ‏1.3 ו-‏1.5.2 לעיל, שהוחל במתן השירות לפיה, ישלם המשתמש את התמורה היחסית בעד השירות שניתן לו.

1.6.4. במידה והתקין נציג מטעם החברה טובין בבית המשתמש לצורך מתן שירות לפי העסקה, החברה תהיה רשאית לגבות מהמשתמש תשלום בשל הוצאות ההתקנה, בסכום שלא יעלה על 100 ש”ח.

החברה ממליצה כי הטובין יוחזרו באריזתם המקורית וללא פגיעה ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. כמו כן אין בהוראות סעיפים ‏7.6.1 ו-‏7.6.2 לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה מהמשתמש במקרה שהחזיר לחברה טובין שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשותו.

1.7. ביטול עסקה להזמנת מוצרים מיוחדים
ביטול עסקה להזמנת זרים מתוקים, סלסלת פירות, עציצים וסידורי פרחים הינו כפוף לאמור בסעיף ‏2 להלן.

 

סעיף 2 – ביטול הזמנת מוצרים מיוחדים

2. בישובים שבהם אין רישום מוסדר של כתובות ו/או יש קושי באיתור כתובת הנמען, יתואם איסוף המשלוח על-ידי הנמען עצמו.

2.1. במקומות בהם הכניסה מוגבלת כגון: מוסדות, מרכזי תעשיה ומסחר, יאלץ השליח לבקש מהנמען לרדת לקחת את המשלוח בעצמו. בישובים רחוקים יותר אנו ניצור קשר עם המזמין ונעדכן אותו על מחיר המשלוח.

2.2. בימי שישי וערבי חג לא ניתן להתחייב על שעת ההגעה, אך המשלוחים ימסרו במשך היום.

2.3. התמונות באתר מייצגות את סלסלאות פרות וגודלן הן להמחשה בלבד.

2.4. במקרה שבוצעה הזמנה לרכישת מוצרים מיוחדים המוצגים באתר והתברר כי מי מהמוצרים אזל, תספק החברה מוצר דומה למוצר שהוזמן על-ידיו, ככל הניתן בצבעים ו/או בסוג של מוצרים שהוזמן בהזמנה המקורית ובאותו ערך.

2.5. ככל שהמזמין שהזמין מוצרים מיוחדים מאת החברה, ומבקש לבטל את ההזמנה, עליו להודיע על כך טלפונית בשעות הפעילות וישלח במקביל הודעה בכתב (באמצעות דוא”ל).

2.6. ניתן לבטל הזמנת מוצרים מיוחדים רק כל זמן שההזמנה טרם הוכנה. אך אם התקבלה הודעת הביטול לאחר הכנת ההזמנה על-ידי החברה ו/או מי מטעמה, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה והמזמין יחויב במלוא מחיר ההזמנה.

2.7. לא ניתן לבטל הזמנה של סלסלות פירות לאחר ביצוע ההזמנה. המזמין יחויב במלוא מחיר ההזמנה.

סעיף 3 הדין החל ומקום השיפוט

3.1. הדין החל על כל הקשור באתר זה הוא הדין הישראלי בלבד.

3.2. בכל מקרה של מחלוקת תהא לבתי המשפט של מחוז באר שבע הסמכות הבלעדית לדון בתביעה.

3.3. מובהר כי האמור בסעיפים ‏3.1-‏3.2 לעיל, חל גם על משתמש שאינו תושב ו/או אזרח ישראל, ובשום מקרה לא תשמע טענה לפיה ישראל אינה פורום נאות ו/או כי יש להחיל על כל התקשרות שהיא הקשורה לאתר זה דין זר.