הכל על קיר ירוק מלאכותי

עיצוב גינה במרפסת
בעידן של היום, מרפסת הפכה להיות סטנדרט עיצובי בבתי מגורים. אם בעבר החלום היה בית קרקע עם גינה, כיום החיבור בין הבית לבין הירוק שבחוץ נראה בשלל סגנונות הבניה. ניתן לראות פינות ירוקות במרפסות, פנטאוזים, דירות גן וכמובן בדירות קרקע. בכל אחת מהאפשרויות האלו ניתן ורצוי להכניס את הטבע אלינו הביתה, ליצור לנו פינה נחמדה לשתות בה את כוס הקפה שלנו בבוקר או לשבת עם משפחה וחברים.

סגנונות עיצוב גינה ב-2019
כשאנו חושבים על גינה, אוטומטית עולה בנו אסוציאסטציה של דשא, גינת תבלינים ועדניות. עולה לנו תמונה של ירוק בעיניים. עם המחשבה הנעימה הזו עולות גם מחשבות על הטיפול בה וכמות המים להשקיה שנזדקק להם. בשנים האחרונות יש טרנד חזק מאוד לעבור לצמחיה מלאכותית אשר תקשט את הגינה שלכם ללא צורך בטיפול קבוע. כיום ניתן למצוא עדניות עם צמחים מלאכותיים שנראים כאמיתיים, דשא סינטטי בשלל סגנונות, צבעים ואיכויות ואפילו קיר ירוק מלאכותי המדמה צמח מטפס או גדר חיה. למעשה, כל אחד היום יכול ליצור את גינת החלומות שלו ולא להסתפק בעדניות צמחים. ניתן ליצור גינה ירוקה לאורך זמן ללא תחזוקה קבועה.

קיר ירוק במרפסת
קיר ירוק מלאכותי הוא בעצם רשת עלים סנטטיים אשר עמידה מאוד באקלים הישראלי ונשארת לזמן רב. בעזרת קיר ירוק ניתן ליצור גדר עלים אחידה, יפה ובעלת צבע ירוק עשיר אשר תיצור אצלכם בבית אוירה טבעית וירוקה. אם אתם גרים בבניין דירות, תוכלו ליצור קיר ירוק במרפסת שיקשט את החלל ויצור לכם פינה נעימה ואסטתית לשבת בה. אחד היתרונות הגדולים של הקיר הירוק הוא במרפסות קטנות. במרפסת כזו אנו רוצים לשמור על כמות המקום שיש בחלל ובעזרת הקיר הירוק נוכל להוסיף פרחים מלאכותיים בין חריצי הרשת. למעשה אתם תוסיפו עוד אלמנט צבעוני שיחייה את הגינה שלכם מבלי לפגוע בכמות המקום.

קיר ירוק בדירות גן ובתים פרטיים
בבתים הפרטיים ובדירות הגן תוכלו לפרוס רשת עלים כזו ולתחום את החצר שלכם בקיר ירוק אחיד ועשיר בצבע. הקיר הירוק שיתחם את חצר הבית שלכם יצור אוירה חמימה. הוא יראה כמו צמח מטפס ששמתם בחצר, רק שכאן מדובר בצמח מטפס אשר אין צורך לנקות סביבו את העלים הנושרים ולגזום מעת לעת. כמו כן, אין צורך בהשקיה וזהו חיסכון גדול במים. מעבר לכך, אם חשקה נפשכם בתיחום חלל מסוים בחצר או לתחום את אזור הפרגולה תוכלו להצמיד אליה רשת של קיר ירוק ומיד תיווצר אוירה נעימה באזור הזה.

אז כמה זה יעלה לכם?
המחירים לקיר ירוק משתנים לפי איכות החומר והתאמתו לתנאי מזג האויר. עלות לקיר ירוק מלאכותי יכולה לנוע בין 200 ש”ח – 300 ש”ח לקיר ברוחב 3 מטר ו1 מטר אורך. אצלנו באתר Shipping free תוכלו להתעדכן על המבצעים המשתנים מעת לעת. כמו כן, תוכלו להנות מעלות מוזלת בהזמנת כמויות גדולות. הקיר הירוק מגיע בגליל, תוכלו לפרק ולהרכיב אותו ללא בעיה ולקצר את אורכו במידת הצורך. כמו כן, ניתן להרכיב מספר רשתות של קיר ירוק יחד. הרכבת הקיר היא פשוטה ותוכלו לעשות זאת בעצמכם בקלות. את הקיר הירוק תרכיבו על גבי קיר קיים, גדר מתכת, גדר עץ או כל משטח קיים שיכול להוות תמיכה. לאחר מכן, תחברו בין הגדר שלכם לקיר הירוק באמצעות אזיקונים. ככל שאורכו גדול יותר כך תצטרכו לחבר אותו עם יותר אזיקונים.

לסיכום, היום ניתן ליצור גינה ירוקה בכל מקום גם אם אנו גרים בבניין דירות במקום עירוני. הגינה שלנו לא חייבת להיות מצמחיה חיה ועומדות בפנינו שלל אפשרויות איכותיות של צמחיה מחומרים סינטטיים. בתוך כל האפשרויות תוכלו למצוא גם את הקיר הירוק אשר יקנה לחצר שלכם או המרפסת אוירה חמימה ונעימה.

Share:
0

למעלה

X